HJÄLP MED LÖNEHANTERING

lonehantering

Hos oss får ni en kontaktperson som är ansvarig för Er lönehantering samtidigt som ni slipper utgifter för en egen löneadministratör och lönebackup. Överlåt hela eller delar av lönehanteringen till oss. Behöver ni hjälp under en begränsad tid fungerar det lika bra som ett upplägg på längre sikt.

Vi tar ansvar för att lönerna blir rätt och betalas ut i tid. Ni får ordentliga lönespecifikationer, underlag till bokföring och skattedeklarationer. Vi upprättar kontrolluppgifter och sköter om all rapportering och statistik till olika myndigheter och organisationer.

Alla företag är unika. Därför har vi kundanpassade lösningar som utgår från Era egna behov och förutsättningar. Vi kan arbeta från vårt kontor likväl som vi kan arbeta hos Dig. Vi kan även erbjuda er en fastprislösning för lönehantering och administration.

Tveka inte att kontakta oss om Du vill veta mer eller boka tid för ett möte.
inger@netoffice.nu eller kristina@netoffice.nu

HUR GÅR DU VIDARE?

Ta kontakt med oss så berättar vi mer och svarar på dina frågor

Hör av dig till vår kontaktperson Harry Lainio eller Yvonne Hedfors.

Inger Granath

Redovisningskonsult
Auktoriserad lönekonsult
inger@netoffice.nu
016-510502
070-588 56 58

Kristina Pettersson

Redovisningskonsult
Auktoriserad lönekonsult
kristina@netoffice.nu
016-513501
070-603 19 06

Eller fyll i formuläret nedan:

Beskriv din fråga nedan så svarar vi inom kort.